torsdag 15. januar 2009

Da er vi i gang!


Vi fikk veldig liten tid paa messa i gaar pga store forsinkelser paa flyreisen. Flesteparten av oss brukte tida til aa orientere seg og planlegge seminarer og standbesoek.
Microsoft har for foerste gang med seg et Surface-bord. Jeg gleder meg til gaa innom standen deres i dag for aa proeve det. Oyvind og jeg tar med oss videokamera og haaper paa aa faa laget en liten reportasje.
Frem til da kan du lese mer om surface f.eks. her: http://www.digi.no/php/art.php?id=800350

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis dere får testet Surface, sjekk om de har spillet Asteroids installert! Alle Surface-bord må komme med Asteroids som del av standardoppsettet! ;)

Christoffer sa...

Vi fikk være med på en presentasjon og fikk tatt litt på bordet. Men det var microsoft-mannen som styrte showet. Jeg skal innom standen i dag også, så jeg får se om jeg får testet litt mer :-) Kanskje de har Asteroids også? :-D

Christoffer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.